top of page

Informatie

Hoe verloopt een 'Opruim'- traject?
 

Na het eerste contact moment zal de volgende stap zijn dat er een intakegesprek wordt gepland. Tijdens het intakegesprek stellen wij gezamenlijk de doelstellingen vast voor de gewenste situatie. Daarnaast leg ik uit wat je kan verwachten en hoe de opruimsessie zal plaatsvinden. Eventuele tussentijdse contactmomenten worden dan ingepland en tot slot wordt de omvang en duur ook vastgesteld voor de financiële afwikkeling.

7.png
4.png

Hoe verloopt een 'Opruim + Schoonmaak'-traject?

​

Afhankelijk van het gekozen pakket, zal op dezelfde werkwijze het intakegesprek voorafgaan, gevolgd door afspraken voor de financiële afwikkeling. We nemen ook meteen de planning mee wat betreft het indelen van de 'schoonmaakuren' en 'opruimuren'. Bij elk gekozen pakket worden de uren vooraf gepland ne besproken, zodat duidelijk is waar beide partijen aan toe zijn.

Hoe verloopt een 'Administratie'- traject?

​

Voor het administratie traject ben ik afhankelijk van een aantal factoren, die zullen worden besproken tijdens het intakegesprek. Denk hierbij aan de omvang van het aantal uren, benodigdheden, rolverdeling, looptijd, enzovoort.

20.png

Kosten

​

​
​

Klanten ontvangen digitale facturen met een betalingstermijn van 14 dagen, gerekend vanaf de eerste geplande sessie.
(ongeacht of deze sessie op die dag plaatsvindt of niet, met enkele uitzonderingen)

​​

Bij de dienst "Administratie" is het gebruik van een 10-rittenkaart ook mogelijk, waarbij het totale bedrag vooraf gefactureerd zal worden. Hetzelfde betalingsbeleid is hierop van toepassing.
Het gebruik van de 10-rittenkaart zal bij het intakegesprek uitgelegd worden.

​​

Voor meer informatie over financieringsmogelijkheden, verwijs ik je graag naar de aangegeven websites. 
Binnen de gemeente Nissewaard is er helaas geen mogelijkheid om de financiering via een WMO ZIN te laten verlopen. Wel bestaan er mogelijkheden voor PGB houders met een WMO toekenning, zie graag de website van SVB!

​

Mochten er nog vragen zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen via het contact formulier, optie 'Overige'.​

Vergoedingen

 

De werkzaamheden van een Professional Organizer kunnen worden vergoed vanuit een Persoons Gebonden Budget (PGB).

​

Denk je hiervoor in aanmerking te komen, dan kunt je een aanvraag indienen bij de gemeente of jouw zorgverzekeraar.
 

Voor meer informatie kun je terecht bij jouw gemeente of via de volgende websites:

​

Mijn werkgebied beslaat Spijkenisse en de omliggende gebieden.

Voor afstanden die buiten de 10 kilometer (postcode 3206) enkele reis vallen, wordt een tarief van € 0,25 per kilometer in rekening  gebracht. Dit zal voorafgaand aan het intakegesprek worden besproken. Als u twijfels heeft of vragen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.

​​

Werkgebied

Socials

​

Zie ook onderstaande socials.

  • LinkedIn
  • CR Care
  • Facebook

Erkenningen

Verder is C & R Care aangesloten bij de NBPO (Nederlandse Beroepsvereniging voor Professional Organizers) en wordt er gewerkt met een beroepscode, wat inhoudt dat alles wat wij bespreken vertrouwelijk behandelt wordt en blijft!
Klik hier voor mijn profiel.

​Daarnaast heeft C & R Care ook een klachtenregeling lopen via de branche vereniging SoloPartners en is daarnaast AVB verzekerd via Central Beheer.

Recent is C & R Care ook KIWA gecertificeerd (30460) en bestaan er mogelijkheden om via een WMO indicatie te werken.

bottom of page